goldbeauty

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Onsdagsuppdatering: Nytt deluxe-sett och nya hästar!

Av Samantha Moonnight - 17 april 2013 17:39

Nytt deluxe-set och nya hästar!

2013-04-17
Hejsan allihopa! Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!

Hästar: - Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber!

Nytt deluxe-set: - Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands superfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!

 

 Moorlands exklusiva outfit!

T-shirt tävling: - Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!

 

 T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!

Bugfixar: - En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats.


Vänliga hälsningar, Star Stable-gänget


_____________________________________________________________________________________________________


Bra: Kul med nya hästar! Måste säga att det var grymt vackra! Speciellt den som såg ut som den ljusa morganhästen fast med vit man. *.* Kul att T-shirtarna kom! Fina fina. ;) Och är heeeeelt såld på Moorland deluxe-settet! Såååå snyggt! Inte så dyrt heller! Kommer nog bli köp senare. C;


Dåligt: Well... Inget jag kommer på. Jo kanske att det inte var någon delux utrustning till hästen. :(


Betyg: 7/10


Kommentar: En riktigt kul uppdatering! Det jag vill ha här näst är mer område, dvs. Jorvik stallet och det. :D


//Sam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samantha Moonnight - 5 januari 2014 11:03


Känner att blogglusten helt försvunnit, så jag tar en bloggpaus på obestämd tid. :3 Tack för att ni hänger kvar o gott nytt år i efterskott. x3   ...

Av Samantha Moonnight - 24 december 2013 19:00


 

Av Samantha Moonnight - 24 december 2013 12:00


Nu är det jul och inte en snöflinga ligger på marken där jag bor. Hatar för det mesta snö, kallt och blött och obehagligt. D: Men just på julafton SKA det vara snö, om jag fick bestämma själv skulle jag vilja att det snöade på julafton och sedan *P...

Av Samantha Moonnight - 24 december 2013 10:00


Idag är det julafton och dagen är fullspäckad med kuliga saker. Själv måste jag gå och köpa några i-sista-sekunden julklappar, eftersom jag är så *host* duktig på att fixa allt i tid. :)    Ha en supertrevlig jul allihopa! :D   ...

Av Samantha Moonnight - 23 december 2013 23:56


..Nu i skrivandets stund är det precis 4 minuter tills klockan slår 12 och det blir julafton. :D Kommer såklart vara upptagen imorgon med allt firande, så bloggen kommer vara lite död. Men förhoppningsvis är ni också upptagna med julfirandet hela dag...

Presentation


Hejsan där bakom skärmen! Jag heter Samantha Moonnight och kallas vanligtvis för Sam. På den här bloggen får du följa mitt och mina hästars liv på ön Jorvik där vi gör ehm helt normala saker. :) TA EN KAKA

Starstable

Men vad är då Starstable online?

- Jo starstable online är ett jätteroligt onlinespel för hästintresserade! Du har kommit till ön Jorvik för att gå på ridläger. Du får hand om en egen häst som du kan ,rida,sköta,tävla och träna med. Utforska den stroa och vackra miljön på ön Jorvik! Träffa vänner, lös mysterier och uppdrag och mycket mer...

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en flicka till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust.  Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en flicka till häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat... Vem är den flickan?

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Starstable


Ovido - Quiz & Flashcards