goldbeauty

Alla inlägg under februari 2013

Av Samantha Moonnight - 7 februari 2013 21:56

Yay! Nu ska det öppnas ett championat i Firgrove också! Skoj! :D

   

Fint va? Jag längtar till att få se banan! Den kommer säkert bli helgrym med tanke på Firgroves vackra terräng! ;D


//Sam och Golden

Av Samantha Moonnight - 7 februari 2013 21:54

Nää! Nu när man äntligen tror att Mr.Kembell är borta för gott, så dyker den här upp mitt i Firgroves vackra natur! D:

 

Ska han aldrig ge sig?! Gud vad jag hatar honom! -.-

Av Samantha Moonnight - 5 februari 2013 21:52

Brrr! Nu ska jag berätta en läskig sak! Jag och syrran (Elisabeth moonnight) Var i FP och körde kurragömma. Men plötsligt inträffade något mycket läskigt! ELISABETH BLEV ETT SKELLET! Ja. Det är sant. Eller hon var typ en blandning mellan spöke och skellet, hon var genomskinlig men man kunde typ se hennes skalle och ögonglober. o.O


Bilderna blev jättedåliga. Det var mycket läskigare i verkligheten.... :/

   


Creepy :O // Sam

Av Samantha Moonnight - 5 februari 2013 21:44

Heeej. Sorry för att den där jäkla serien aldrig kommer! Det är ju den fjärde delen, som är lite försenad.... Jag sa ju att den skulle bli klar FÖRRA måndagen.Det blev den inte. Jag vet inte riktigt varför det tar sådan tid, men jag har helt enkelt inte orkat...Eller rätt sagt varit lite lat. X) Det kan också bero på att jag inte är så intresserad av den serien. Den blev rätt dålig, jag tror ni håller med mig. XD Men jag vill verkligen avsluta den innan jag börjar på en ny. Vill inte ha massa oavslutade arbeten. Men ikväll har jag varit duktig och fotat och redigerat bilder till den. Nu är det bara några bilder kvar att fota och redigera innan jag kan börja sätta in bilderna i serieform. Så förhoppningsvis kommer serien i morgon! Eller kanske i övermorgon. Kommer vara lite upptagen imorgon, ska sköta min sköthäst IRL och så. :) Men kanske hinner jag ändå.Vi får se! :D


 


Godnatt alla underbara läsare (även fast ni inte är många) //Sam och Golden

Av Samantha Moonnight - 4 februari 2013 20:31

Haaay! :) Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt, jag har bara FLUMMAT RUNT med världens bästa klubb Pink stars. <3 Vi började med att grilla KÖRV! Jag blev lite galen och åt upp all korv, stackars Zorro blev utan.. >.<


Vi bara pratade flum, mest om körv. Jag satt i lite folk och så, vi hade riktigt kul!

   


Sen hämtade vi pållarna och red iväg till Fiskebyn! Där körde vi kull! MOAHAHAHA! Det var så kul. Det blev riktigt flummigt och vi hade inte alltid koll på vem som var...Men det var så roligt som små körvar bara kan ha. <3

 


Vi körde det ganska länge. Men tillslut blev det för flummigt och ingen höll reda på vem som var. Så jag chilla lite med klubbägaren Daph.

   


Sen upptäckte vi att MC började när som helst, så då red vi dit!


Aaaa... Och så körde vi. Det gick dåligt för mig, jag red in i en sten och kom 8, OFC! Hade nog kunnat komma 1 eller åtminstånde 2 elr 3, låg ganska bra till. Men självklart red jag in i en sten! Vad annars! DX

 


Men min frustration försvann och vi flummade vidare. En riktigt rolig kväll har det i alla fall varit! <3


Herrå! //Sam, Golden och värdlens bästa klubb Pink stars

Av Samantha Moonnight - 2 februari 2013 13:42

Gud vad jga tjatar om alla levlar! XD men ni får stå ut. Nu har lilla Golden levlat till level 15, högre level än matte! :O

Men det verkar som att de inte kan levla högre nu, för levelmätaren är full från början. Men nu kanske vi har lite bättre chanser i MC. ;)


  

Av Samantha Moonnight - 2 februari 2013 11:01

Heeey!


Igår var jag och partade loss på FP diskot! Liz kunde tyvärr inte följa med,hon behövde plugga till sitt prov imorgon, stackare. Så jag fick gå ensam. Men det var sjukt kul ändå! Wiiihue! Diskot var helvilt, alla var helgalna! Jag dansade jättelänge, det var så kul! :D


PARTY ALL NIGHT!

       


Då och då tog jag en liten paus och laddade upp med lite chips och coca cola. Det behövdes...!

 


Men sen direkt ut på dansgolvet igen! :D

   

Wiiee!


Det var en riktigt kul och galen kväll! Jag var väldigt trött när jag skulle gå hem. Så det är tur att man har en tapper springare. X)

 


Ses! //Sam

Av Samantha Moonnight - 1 februari 2013 15:03

Hellu! Ville bara säga att ni borde besöka min syrras (i spelet) blogg. Hon skriver också om starstable online,Besök! :)
 
Hennes bloggadress:
 
Angeldream.bloggplatsen.se
 

Jag och Elisabeth :)

  
Besök nu da ;)
 
//Sam

Presentation


Hejsan där bakom skärmen! Jag heter Samantha Moonnight och kallas vanligtvis för Sam. På den här bloggen får du följa mitt och mina hästars liv på ön Jorvik där vi gör ehm helt normala saker. :) TA EN KAKA

Starstable

Men vad är då Starstable online?

- Jo starstable online är ett jätteroligt onlinespel för hästintresserade! Du har kommit till ön Jorvik för att gå på ridläger. Du får hand om en egen häst som du kan ,rida,sköta,tävla och träna med. Utforska den stroa och vackra miljön på ön Jorvik! Träffa vänner, lös mysterier och uppdrag och mycket mer...

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en flicka till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust.  Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en flicka till häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat... Vem är den flickan?

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Starstable


Ovido - Quiz & Flashcards