goldbeauty

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Samantha Moonnight - 1 mars 2013 21:08

AHAHHHA DAMP?! Någonting skumt har hänt Pink Stars! Idag när jag loggade ut en liten stund, max 20 min så hände något frukyansvärt...När jag Loggade in fanns inte Daph i klubben längre! FATTAR NI, DAPH LÄMNADE SIN EGEN KLUBB! HON ÄR JU KLUBBÄGARE! HUR GICK DET HÄR TILL?! Hon gjorde det självklart inte med mening! Hon sa att när hon loggade in så började hon flyga över Firgrove och sen lämnade hon klubben... Öh....Det  var iaf allt jag förstod. D:

MEN HUR GICK DET TILL?! VI ÄR EN KLUBB UTAN ÄGARE! WHATA?!! D':


 

´GAHAHHHAG D:


Det blev genast krismöte för klubben! Vi pratade med Daph via Säg-chatten!
 


Vi bestämde att Daph skulle kontakta support. Under tiden ställs alla aktiviteter in. Lite synd, det var en roliga vecka med´massa aktiviteter. Jag höll i två stycken. Men vi kan inte göra något utan Daph! Det var en riktigt orolig stämning. Alla var hysteriska! Vissa trodde att vi skulle behöva lägga ner klubben och starta en ny, men Pink stars ger aldrig upp! Vi ska få tillbaka våran klubbägare! Nu får supporten skynda sig att svara! DET ÄR ALLVARLIGT! D:


AAARGGGGH!


//Sam och klubben i chocktillstånd

Av Samantha Moonnight - 1 mars 2013 21:04

Har ni märkt...


Starstable får bara fler och fler språk :O Vad trevligt! Snart kan väl hela världen spela SSO. ^-^

Tycker så synd om de länder som ännu inte har sitt språk på SSO.. De vet inte vad de missar! Stackarna! D:


Men nu kan iallafall dessa lyckliga länder spela SSO! Grattis!


 


//Sam å Golden

._.

Av Samantha Moonnight - 1 mars 2013 20:48

Snyft snyft... Lyckades ÄNTLIGEN installera Fraps! Var så glad! Har velat göra videos jättelänge nu....  Några änglar från klubben hjälpte mig att komma igång. Men...Snyft....Men det bara hackar jättemycket när jag filmar! D: Lite hack hade varit okej, Men man ser ingenting nästan! :'( BLÄÄÄÄÄ DUMMA DATOR! Aaaa vad arg jag är! >-< KWENDKJNERFJKRNEAFJHJDVJKJK! Hoppas jag lyckas lösa det på nåt sätt.... Såg verkligen fram emot det här.. D:


 

BAAAAAH! AARGH!!! MÖÖÖÖH! IIAHH!!! AAAAAH D:


//En mycket frustrerad Sam

Av Samantha Moonnight - 1 mars 2013 15:28

Hej! Sorry för den dåliga bloggningen de senaste dagarna! D: Har haft besök IRL som har bott hos oss och har nt fått använda datorn. Men nu är jag tillbaka! :D Snart kommer det massvis med inlägg! =D


Förresten. Jag har inte kunnat proba GÅD championatet än! :O OMG! Så taggad! Det verkar ASKUL! :O


Vi ses! <3


Bjuder på denna bild av någon anledning. Kanske för att jag inte gillar inlägg utan bilder som jag nämt tidigare. ^.^

Haha gud vad jag älskar den här bilden. XD

  


//Sam och Golden


Presentation


Hejsan där bakom skärmen! Jag heter Samantha Moonnight och kallas vanligtvis för Sam. På den här bloggen får du följa mitt och mina hästars liv på ön Jorvik där vi gör ehm helt normala saker. :) TA EN KAKA

Starstable

Men vad är då Starstable online?

- Jo starstable online är ett jätteroligt onlinespel för hästintresserade! Du har kommit till ön Jorvik för att gå på ridläger. Du får hand om en egen häst som du kan ,rida,sköta,tävla och träna med. Utforska den stroa och vackra miljön på ön Jorvik! Träffa vänner, lös mysterier och uppdrag och mycket mer...

Legenden...

Legenden säger att Jorvik en gång var en livlös klippa i ett mörkt och kallt hav då en stjärna föll ner från himlen. Vid nedslaget uppstod ett sken och ur det uppstod en flicka till häst. Hon red majestätiskt fram över havsytan som blev lugn och stilla. I sin högra hand höll hon ett ljus. Flickan och hennes häst nådde fram till den döda ön och i dess mitt satte de ner ljuset. Omedelbart började livet sprida sig och det som varit kallt och mörkt blev varmt och ljust.  Jorvik har alltid haft ett speciellt band till de hästar som lever där och vissa säger att de är öns själ. Legenden berättar att i en tid av förtvivlan och mörker så ska en flicka till häst återigen komma med ljus och hopp till de som tror att allt är förlorat... Vem är den flickan?

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Starstable


Ovido - Quiz & Flashcards